De Experience Groep levert oplossingen voor klantcontact en transacties explore our experience

Diensten

Nexfin levert het gehele dienstenpakket van Experience Groep, maar dan toegesneden op de financiële sector. Het gaat dan om outsourcing (geïntegreerde verkoopoplossingen, telefonische acquisitie en lead generation en lead flows) en Wft-compliant uitzendpersoneel met een Wft-basisdeskundigheid. Daarnaast natuurlijk ook Cloud Contact Center Oplossingen in een beveiligde omgeving, waarbij Nexfin hosting, beheer, integratie, support en telecominfra verzorgt.

  • Optimaliseren van klantcontacten voor onze opdrachtgevers; zowel voor customer service, sales services als technical support;
  • Verhogen van klanttevredenheid door het bieden van een optimale bereikbaarheid; het inzetten van call reductionprogramma’s en het verhogen first time right (FTR);
  • Verlagen van totale kosten (TCO) voor klantcontact;
  • Verbeteren van de (sales) resultaten door de beste sales & retentie programma’s;
  • Leveren / uitzenden van kwalitatief hoogwaardig klantcontact personeel; op lokatie of binnen onze klantcontact centers;
  • Bieden van technologie oplossingen voor optimaal inrichten van inbound- als outbound services;
  • Inhouse klantcontact oplossingen bij opdrachtgevers middels ‘Uitzenden+’ model;
  • Innovatieve sales oplossingen met gebruikmaking van onze media partners waaronder RTL.